Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
No. 3 Elvere Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
No. 3 Elvere Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
No. 3 Elvere Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
No. 3 Elvere Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
No. 3 Elvere Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
No. 3 Elvere Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
No. 3 Elvere Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
No. 3 Elvere Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
No. 3 Elvere Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 No. 3 Elvere

Go down 
ForfatterBesked
Amberle
Admin
Amberle


Antal indlæg : 59
Join date : 24/07/13
IRL Alder : 27

No. 3 Elvere Empty
IndlægEmne: No. 3 Elvere   No. 3 Elvere Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 1:27 am

No. 3 Elvere Coolte11
No. 3 Elvere Tumblr_inline_miilt1Whr91qz4rgp

Kære dagbog
Jeg har aldrig set mage. Disse væsner er fantastiske, jeg har aldrig set noget lignende før. De er smukke, kloge og en ret så kolde overfor fremmede.
Optegnelserne omkring elverne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
- Forsker Jonathan Cane


Beskrivelse
Elvere er kendt som en underrace af feerne, som er de eneste levende tilbage. Elverne holder til i skovene, hvor de har deres helt eget samfund, sprog og måde at leve på. De er kendt for deres elegance, skønhed og deres arrogance imod andre væsner.

Fakta(Opridset)
  • Elvere er ikke udødelig, selvom de af ukendte årsager kan blive mellem 400 og 1000 år ældre end et menneske. Dette er alt efter hvor meget denne motionerer, hvorvidt denne spiser sundt og hvor mange sår denne har fået.

  • Elverne er de smukkeste. Deres skønhed sammenlignes ofte med vampyrerne, men dog er elvernes skønhed naturlig, og ikke skabt af en overnaturlig opstandelse.

  • Elverne er 1 - 2 gange stærkere end mennesker, men i nogle andre tilfælde kan de slet ikke måle sig med menneskenes styrke. Ved elverne varierer dette, selvom de dog i langt de fleste tilfælde er 1 - 2 gange stærkere end et menneske.

  • Elvere er hurtigere end mennesker. Elveren kan dog hoppe flere meter op i luften.

  • Elvere er lige så smidige som en kat, og har den samme evne til at kunne lande på benene ved langt de største fald. Elvere kan naturligt bøje kroppen i uhyggelige stillinger, uden at deres knogler er bøjelige som nymfernes er.

  • Elvere har ikke fysiske tilknytning til naturen, så de vil ikke føle fysisk smerte når naturen bliver skadet. Dog kan mange føle at de skal beskytte naturen og vil blive følelsesmæssigt såret når folk ødelægger 'deres' natur - dette er dog langt fra alle.

  • Elvere kan blive slået ihjel af de samme ting som mennesker, selvom de langt sjældnere får sygdomme. Der forskes endnu i hvorfor.

  • Alle elverens sanser er stærkere - ligesom kattenes.


Historie
Tilbage til toppen Go down
https://ravensnight.danskforum.net
 
No. 3 Elvere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The eventure starts here. :: Racerne-
Gå til: