Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
No. 4 Sirener Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
No. 4 Sirener Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
No. 4 Sirener Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
No. 4 Sirener Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
No. 4 Sirener Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
No. 4 Sirener Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
No. 4 Sirener Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
No. 4 Sirener Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
No. 4 Sirener Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 No. 4 Sirener

Go down 
ForfatterBesked
Amberle
Admin
Amberle


Antal indlæg : 59
Join date : 24/07/13
IRL Alder : 27

No. 4 Sirener Empty
IndlægEmne: No. 4 Sirener   No. 4 Sirener Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 1:28 am

No. 4 Sirener Coolte13
No. 4 Sirener Blackandwhite-gif-girl-grunge-Favim.com-3785514

Kære dagbog
Jeg er i vildrede. Jeg har fundet en race mere. De er en del af havet. Men jeg vil nu mene at de alligevel er så ens, at jeg kan tillade mig at lave dem til én race. Jo, det gør jeg. Sirener skal racens navn være! Det spænder vidt og bredt. Optegnelserne omkring sirenerne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
- Jonathan Cane


Beskrivelse
En kvinde eller en mand, som er halv fisk og halvt menneske. De lever på havet udenfor Silent City's kyst. De er kendt på deres meget smukke og tiltrækkende sangstemmer som kan lokke både mandfolk og kvindfolk i en ubrydelig trance. Det er også set før, at de har kunne ændre deres udseende til ligepræcis den person som vedkommende ønsker at se.

Fakta(Opridset).


  • Sirener er udødelige. Ingen ved helt præcis, hvor længe de lever.

  • Mange sirener er meget smukke både som landvæsen og havvæsen fordi vandet holder deres hud fugtig og frisk, imens de aldrig vil se beskidte ud. Dog er der nogle få havvæsner der får rynket og løs hud af at være for meget under vand - dette ses dog sjældent. Derudover er næsten alle havvæsner i meget god form fordi de bevæger sig så meget under vand, og man vil derfor sjældent se et buttet eller tykt havvæsen.

  • Sirener er ligeså stærke som mennesker generelt, men fordi de bevæger sig meget så er mange af dem lidt stærkere end det gennemsnitlige menneske. Dette er dog kun fordi de er i god form, og ikke fordi deres muskler generelt er stærkere. Dog under vand er deres haleslag ligeså hårdt som et slag fra en vampyr

  • Under vand kan sirener nå op på svimlende 250 km i timen hvis de er trænede i dette, selvom det dog tærer utroligt på deres kræfter og er ligesom sprint for mennesker. Ikke-trænede havvæsner vil normalt i vand hellere holde sig under 150 km i timen når de skal svømme hurtigt. I deres menneskeskikkelse kan de nå op på 90 km i timen i deres løb.

  • Sirener er det mest smidige væsen der findes, idet de i deres havform bevæger talje og hofter for at bevæge halen. Dette gør at de er utroligt godt egnede til akrobatik, idet deres kroppe kan bøje på de mest utrolige måder.

  • Mange sirener føler sig bedst tilpas under vand, idet de så vil føle at det har nemmest ved at trække vejret. Dog vil nogle få syntes bedre om at være på landjorden, men det er meget sjældent.

  • Sirener kan blive slået ihjel af de samme ting som mennesker, selvom de ikke kan drukne - grunden dertil giver sig selv.

  • Sirener ser bedre i mørke, og deres høresans er bedre både på land og i vand. Dog er deres følesans en smule bedøvet i vand, men lugte og smagssans er en smule bedre i vand, imens de alle tre er på menneskeligt niveau over vandet.


Historie
Sirenerne stammer fra mennesker. Dengang nogle mennesker valgte at leve nær havområder i stedet for på land. Vi snakker helt tilbage til da deres evolution fra abe til menneske skete. Da den gruppe mennesker lærte at leve ved vandet begyndte de med årerne at tilpasse sig disse områder. Hvilket endte med, at de blev halv fisk og halvt menneske. Med tiden måtte de finde noget som mættede deres nye appetit - og smagen for menneskekød fangede dem.
Her opdagede de også deres nye evne til at lokke deres mad til dem med deres sangstemme og udstråling. Derfra kommer myterne om hvordan de lokkede søfolk i døden. Det siges også at de lærte at kommunikere med dyrelivet på havet. Derfor tror mange også, at sirener er halve fugle - dette er dog ikke sandt.
Tilbage til toppen Go down
https://ravensnight.danskforum.net
 
No. 4 Sirener
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The eventure starts here. :: Racerne-
Gå til: