Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
Søger Relationer! Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
Søger Relationer! Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
Søger Relationer! Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
Søger Relationer! Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
Søger Relationer! Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
Søger Relationer! Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
Søger Relationer! Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
Søger Relationer! Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
Søger Relationer! Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 Søger Relationer!

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:40 am

Ja som overskriften siger så søger jeg nogle relationer!

Jeg søger Relationer i den forstand at jeg godt kunne tænke mig at det var andre brugere herinde der har optrådt i Hazel baggrund eller bare har haft en eller anden indflydelse på hendes liv før nu her, ikke at jeg udelukker nuværende eller fremtidige relationer af den grund (;

Men for at give et eksempel på det jeg mener i tilfælde af at jeg har forvirret jer helt!
Det kunne for eksempel være en tidligere kæreste som har været hende utro eller noget helt andet!

Så hvis jeg ikke har skræmt jer helt væk så skriv gerne!
Jeg bider ikke... I hvert fald ikke ret meget (;
Tilbage til toppen Go down
Cullen

Cullen


Antal indlæg : 29
Join date : 07/02/16
Bopæl : Raven Knight

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:53 am

Jeg vil da mægtig gerne smide Cullen ind i Hazels fortid, men har brug for at kende lidt mere til hende før jeg kan komme med nogle forslag Smile
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:58 am

Lyder lækkert! Jeg er sikker på at vi kan finde en plads i Hazels live til Cullen (:

Altså hvor langt tilbage tænker du umiddelbart du kunne tænke dig at han skal have været/er i hendes liv altså er det barndom, teenagere eller mere nu artigt? (:
Tilbage til toppen Go down
Cullen

Cullen


Antal indlæg : 29
Join date : 07/02/16
Bopæl : Raven Knight

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:01 am

Jamen det afhænger helt af, hvordan hun er Smile
De kunne sagtens have noget i barndommen. Måske et tæt søskende-ligne-forhold eftersom der er fire år i mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:36 am

Haha det er selvfølgelig rigtig! (;

Altså det kan vi sagtens finde ud af, Hazel er dog søster til en anden bruger herinde (Jackson) men derfor kan de jo sagtens have et sådan forhold (:
Hun blev dog taget fra hendes hjem da hun var en 10 år gammel af en kult/klan der ønskede at udnyttede hendes evner, mere om den hændelse bliver skrevet på profilen i dag når jeg får lagt det hele op (;
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:16 pm

Jeg kunne også tænke mig, at Nagato havde indvirkning i din Hazels liv (:

Umiddelbart kan jeg foreslå, at hvis din Hazel nu skulle komme ud af den der kult/klan, så kunne det være at min Nagato havde været årsag til, at hun kunne flygte derfra, fordi han var kommet og havde angrebet det sted, de nu opholdt sig (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:22 pm

Altså tanken men den klan/kult der tager hende er at hun mister kontrollen over hendes magi og derved slagter stort set alle der er der men det udelukker jo ikke at Nagato kan have haft en finger med i spillet på en eller anden måde (:
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:26 pm

Faktisk tror jeg lige præcis jeg ved, hvordan vi kan klare den slags Very Happy Nagato kan jo lave en chakra stang, og bruge den til at fylde Hazel med energi, så hendes magi går udover kontrol, og hun derved går helt granatæble, fordi hun får for meget energi i sig, og derefter kan han tappe hende, for den overskydende energi igen, hvis ikke hun selv har brugt den :b hvad siger du til det? (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:29 pm

Så det er ham der får hende til at miste kontrollen? Det lyder fint med mig men jeg vil godt bare lige høre motivet bag det hvis det er du har et? Razz
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:33 pm

Min Nagato er lidt af en skurk, og han leder efter denne verdens artefakter og magiske genstande, han har så hørt at denne kult/klan har noget interessant, og som et dække for dette formål, slår han en handel af med nogen der gerne vil svække denne kult/klan, og som vil betale ham for at gøre det (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:39 pm

Lyder som et ganske fint motiv, det kunne evt være Hazel der var kommet til at lyde som dette artefakt og da han dukker op der og finder ud af at det ikke er en genstand men et levende væsen kunne det være at han besluttede sig for at de skulle betale for at han havde rejst hele vejen til ingen verdens nytte? Razz
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:45 pm

Min tanke var lidt, at artefaktet var Nagatos mål, mens kaosset i kulten var det han blev betalt for, men dit twist kan bruges således, at han finder ud af hun kunne være det artefakt han troede de havde, og så tager han hende med, for at finde ud af hvad hun er, og der er det så at de opbygger bekendtskab med hinanden? (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:46 pm

Det kan vi sagtens finde ud af men vil du gerne have det som emne det her fordi i så tilfælde skal vi have lavet det som fortidsemne kan man sige (:
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:51 pm

Hvis vi laver det som fortids emne, får jeg en bedre føling af min karakter, du får en bedre føling af hele historien, og vi får begge en bedre føling af vores karakterers bekendtskab af hinanden (: på den måde, kan vi også arbejde bedre sammen i fremtidige emner (: lyder det som noget vi kan gå med på? (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 9:56 pm

Jamen det kan vi sagtens, det var bare mere om du ønskede et emne eller om du bare ville holde det på et teoretisk niveau (:
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:05 pm

Så bliver det jo et emne (: vil du starte det, når nu du ved hvor henne denne kult/klan opholder sig? (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:09 pm

Det kan jeg sagtens, det bliver dog nok først i morgen eller senere jeg får det oprettet (:
Tilbage til toppen Go down
Elijah

Elijah


Antal indlæg : 22
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : Ravens Night, men ændres sig efter hvor der er behov for ham.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:13 pm

Jamen jeg er os frisk på at få et emne med dig søde, hvis du kan bruge Elijah (;
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:56 pm

Jeg venter gerne (: bare send mig et link, når emnet er klar (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:57 pm

Jamen det er jeg da helt sikker på jeg kan, men nu er det mere relationer jeg søger end emner indtil Hazel er helt færdig men hvis relationen ender ud i et emne så er det jo sådan det er (;

@Nagato : Det gør jeg med det samme det er færdigt! Hvilket det nok er i morgen (:
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 10:57 pm

Awesome (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:03 pm

Men for nu hopper jeg af, jeg smider linket herinde i morgen (:
Tilbage til toppen Go down
Elijah

Elijah


Antal indlæg : 22
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : Ravens Night, men ændres sig efter hvor der er behov for ham.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 8:01 am

Måske gamle venner. (:
Tilbage til toppen Go down
Hazel
Admin
Hazel


Antal indlæg : 51
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 28
Bopæl : Rosenclaw.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 8:55 am

Hvor gamle tænker du umiddelbart? (:
Tilbage til toppen Go down
Elijah

Elijah


Antal indlæg : 22
Join date : 07/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : Ravens Night, men ændres sig efter hvor der er behov for ham.

Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 8:58 am

Måske omkring 4 eller 5 år siden, inden hans bror døde. (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger Relationer! Empty
IndlægEmne: Sv: Søger Relationer!   Søger Relationer! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger Relationer!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Søger 2-3 emner
» Downworlder søger emner!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre ting :: Plot&søger-
Gå til: