Antal indlæg : 59 Join date : 24/07/13 IRL Alder : 27
Emne: No. 5 Downworlders Lør Feb 06, 2016 1:29 am
Kære dagbog Jeg vidste jo at det ville ske. Jeg vidste det jo. Alle mine racer kunne jo ikke holde sig adskilt for evigt, så selvfølgelig måtte de blande sig. Og skabningerne der er kommet ud af dette er sære, uhyggelige .. Og ja, jeg er skræmt. Selvfølgelig er jeg det. Men de interesserer mig også, fordi de har træk fra forskellige racer. Det er da lidt spændende, er det ikke? Jeg har dog ikke kunnet lave rigtige optegnelser omkring dem, da de er så forskellige. God læselyst alligevel, fremtidige læsere. - Jonathan Cane
Beskrivelse Downworlders er et vidt begræb brugt om de væsner, som er blanding af to forskellige racer. Det er oftes set som halv menneske og kamæleoner. Men siden da er flere forskellige former for downworlders kommet til os. Dette inkludere alle racererne undtagen troldkvinder/mænd og shadowhunters
Fakta(Opridset).
Der vil i alle downworlders være både positive og negative sider fra hver af de to racer downworlderen er en blanding af - uden undtagelser.
En downworlder gener er altid meget vigende, så hvis de får et barn vil barnet langt de fleste af gangene være den modsatte race.
De fleste downworlders er halve mennesker.
Alle downworlders er født som de er.
Hvis to downworlders får et barn, vil barnet være tilbøjelig til at blive samme form for downworlder som sin moder.
Historie Blot fordi de var forskellige racer, betød det ikke at de forskellige hadede hinanden. De kunne endnu forelske sig, og de kunne endnu have betydningsløs/fuld sex der førte til et afkom. Derfor ville der selvfølgelig komme downworlders imellem forskellige racer, selvom der ved nogle racer er større sandsynlighed for downworlderafkom end der er ved andre, idet nogle gener er mere dominerende imens andre viger.
Dejligt at se så mange tilmeldte til denne nye side. Vi admins glæder og virkelig til at se jer sprede jeres vinger med kreativitet og spændende plots!
I kan kontakte @Amberle mig, og @Malia omkring FC og jeg er sikker på at @Hazel også gerne skriver dem ind.
Husk at tilmelde jer en gruppe, så i kan få jeres farver. Herefter så er det bare …