Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
No. 7 Kamæleon Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

No. 7 Kamæleon

Go down 
ForfatterBesked
Amberle
Admin
Amberle

Antal indlæg : 59
IRL Alder : 27

No. 7 Kamæleon Empty
IndlægEmne: No. 7 Kamæleon   No. 7 Kamæleon Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 1:32 am

No. 7 Kamæleon Coolte16
No. 7 Kamæleon Tumblr_o1r71rp0CW1s389oyo10_500

Kære dagbog
Ja, den instinktive frygt jeg føler i denne skabnings nærvær giver mig intet andet valg end at kalde den 'kamæleon'. Når jeg ser ind i dens øjne ... kamæleon er det eneste navn, der er passende! Optegnelserne omkring kamæleonerne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
- Forsker Jonathan Cane

Beskrivelse
Kamæleonen, også kendt som en blanding imellem en formskifter og en dæmon. Disse væsner lever af smerte og kaos. De er den ældste af alle racerne, og kendt som børn af Lillith i myter - dog er dette sagn ikke sandt.

Fakta (Omridset)

• Kamæleoner er udødelige. De er de sværeste af komme af med. 
  • Deres blod er giftigt, og et par dråber kan dræbe et menneske. Tilbage i troldmændendes tid blev blodet brugt til mange forbandelser.
  • Kamæleoner er stærkere end mennesker, fordi deres knogler er stærkere, samt deres iltoptag er som sagt større hvilket også hjælper kraftigt på det. De kan løfte mellem 150 og 250 kg uden at have trænet tidligere overhovedet. Hvis de træner nok, kan de komme helt op på at kunne løfte 500 kg, men så skal de træne utroligt meget.
  • Kamæleoner er en smule hurtigere end mennesker, men det er så lidt at det næsten er ubetydeligt. Dog er de mere udholdende, så de kan løbe længere end et gennemsnitligt menneske.

• Kamæleoner har ikke noget med kristendommen at gøre, selvom mange  tror det. D

• Kamæleonernes føde er smerte, sorg og kaos. De suger det ind i deres system, eller tager det fra en person ved fysisk kontakt.
  • Måderne at dræbe en kamæleon på, er ved at fjerne hovedet eller hjertet. Dog kan en shadowhunters sværd også dræbe dem, fordi den magi er stærk nok til at slå dem ihjel hvis sværdet passeres igennem dem - så længe det er omkring hjertet. Ellers vil det blot give dem voldsomme store smerter.

Historie
Det siges at kamæleonerne startede ud som skygger der var kommet til denne verden udenvidere grund. De fandt sig en menneskekrop som de overtog - fra den tid af har de deres evne til at skifte form. De blev hurtigt meget upopulære blandt mennesker som ikke kunne lide det velkendte.
De var derfor meget jaget, og det forklare, hvorfor de lod deres blod give til troldmænd for beskyttelse - til de var stærke nok til at slå igen. 
I dag er kamæleonerne stadigvæk de væsner menneskerne frygter mest da de er sværrest at slå ihjel.
Tilbage til toppen Go down
https://ravensnight.danskforum.net

No. 7 Kamæleon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The eventure starts here. :: Racerne-
Gå til: