Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
No. 10 Twin Flames Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 No. 10 Twin Flames

Go down 
ForfatterBesked
Malia
Admin
Malia


Antal indlæg : 36
Join date : 23/08/15
IRL Alder : 27
Bopæl : Silent City

No. 10 Twin Flames Empty
IndlægEmne: No. 10 Twin Flames   No. 10 Twin Flames Icon_minitimeLør Feb 06, 2016 8:05 pm

No. 10 Twin Flames Coolte23
No. 10 Twin Flames Tumblr_inline_mkiqphwj7E1qz4rgp

Kære dagbog
Denne race er noget for sig selv, og jeg vidste ikke helt hvad jeg egentlig skulle kalde den. De er to personer, som er bundet til hinanden igennem kærlighed.
Det er helt nyt, og jeg ved ikke meget om denne nye opdagelse.  Optegnelserne omkring menneskerne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer.
God læselyst, fremtidige læsere.
- Forsker Jonathan Cane



Beskrivelse
Twin flames er to sjæle som er draget imod hinanden. Og til de finder hinanden vil de aldrig rigtig have fundet ro. I tiden de ikke kan finde ro, vil de være draget imod en mere morderisk vej. Deres sult efter sjæle, og deres behov for at tage synet fra andre væsner bliver større. Fordi de ønsker at se mere klart. 
(Ønsker du at være en twin flame, så tjek under racegruppen om der er nogle der mangler deres mage, og skriv en pm til dem om de er interesseret.)

Fakta (Omrides)

  • Det vides ikke, hvor længe disse væsner faktisk kan leve. Det eneste man ved er, at når deres mage dør - så dør den anden også.
  • Når disse væsner bliver født, så drages de imod deres mage uden de ved det. Den ene kan sagtens have levet i mange år uden, at vide at deres skæbne var at finde deres sjæleven. Men når de gør er de heller ikke i tvivl.
  • Når de først har fundet hinanden vil de opnå styrken og hurtighedden ved dem begge til sammen. Alle hinandens færdigheder og talenter bliver også deres mages. 
  • Det siges også de kan læse hinandens tanker. De har et specielt bånd som gør, de ved, hvordan deres mage har det.
  • Twin flames er ikke kun kaldet sjælevender også. De går også navnet, besat. Det kommer af, at deres kærlighed til hinanden ofte kan være så besættende, at de lokker folk til sig af deres glade og forelskede aura.
  • Twin flames lever af andre menneskers sjæle. De griber fast i hovederne på mennesker, og tager først deres syn, hvorefter de æder sjælden. Hvis de ikke gør dette vil de ende med at blive blinde.
  • Uden deres mage vil de være på styrke med mennesker og have samme hastighed.


Historien
Oprindelsen er ukendt.
Tilbage til toppen Go down
 
No. 10 Twin Flames
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: The eventure starts here. :: Racerne-
Gå til: