Antal indlæg : 36 Join date : 23/08/15 IRL Alder : 27 Bopæl : Silent City
Emne: No. 10 Twin Flames Lør Feb 06, 2016 8:05 pm
Kære dagbog Denne race er noget for sig selv, og jeg vidste ikke helt hvad jeg egentlig skulle kalde den. De er to personer, som er bundet til hinanden igennem kærlighed. Det er helt nyt, og jeg ved ikke meget om denne nye opdagelse. Optegnelserne omkring menneskerne er stukket ind blandt siderne i min dagbog, til læsning for fremtidige generationer. God læselyst, fremtidige læsere. - Forsker Jonathan Cane
Beskrivelse Twin flames er to sjæle som er draget imod hinanden. Og til de finder hinanden vil de aldrig rigtig have fundet ro. I tiden de ikke kan finde ro, vil de være draget imod en mere morderisk vej. Deres sult efter sjæle, og deres behov for at tage synet fra andre væsner bliver større. Fordi de ønsker at se mere klart. (Ønsker du at være en twin flame, så tjek under racegruppen om der er nogle der mangler deres mage, og skriv en pm til dem om de er interesseret.)
Fakta (Omrides)
Det vides ikke, hvor længe disse væsner faktisk kan leve. Det eneste man ved er, at når deres mage dør - så dør den anden også.
Når disse væsner bliver født, så drages de imod deres mage uden de ved det. Den ene kan sagtens have levet i mange år uden, at vide at deres skæbne var at finde deres sjæleven. Men når de gør er de heller ikke i tvivl.
Når de først har fundet hinanden vil de opnå styrken og hurtighedden ved dem begge til sammen. Alle hinandens færdigheder og talenter bliver også deres mages.
Det siges også de kan læse hinandens tanker. De har et specielt bånd som gør, de ved, hvordan deres mage har det.
Twin flames er ikke kun kaldet sjælevender også. De går også navnet, besat. Det kommer af, at deres kærlighed til hinanden ofte kan være så besættende, at de lokker folk til sig af deres glade og forelskede aura.
Twin flames lever af andre menneskers sjæle. De griber fast i hovederne på mennesker, og tager først deres syn, hvorefter de æder sjælden. Hvis de ikke gør dette vil de ende med at blive blinde.
Uden deres mage vil de være på styrke med mennesker og have samme hastighed.
Dejligt at se så mange tilmeldte til denne nye side. Vi admins glæder og virkelig til at se jer sprede jeres vinger med kreativitet og spændende plots!
I kan kontakte @Amberle mig, og @Malia omkring FC og jeg er sikker på at @Hazel også gerne skriver dem ind.
Husk at tilmelde jer en gruppe, så i kan få jeres farver. Herefter så er det bare …