Antal indlæg : 51 Join date : 07/02/16 IRL Alder : 29 Bopæl : Rosenclaw.
Emne: Fravær - Hazel. Tors Feb 25, 2016 1:41 pm
Efter et lidt længere fravær, længere end jeg havde regnet med vil jeg nu lige informere om at jeg i løbet af weekenden begynder at svare emner, opretter emner og atter engang kommer på chatten igen herinde!
Og hvis nogen skulle være interesseret efter grunden til mit fravær er det meget simpelt, jeg har skulle vende mig til en hel ny rytme da jeg passer både hus, hund skildpadder, have og en masse blomster for min mor og stedfar mens de er ude og rejse men nu tror jeg endelig jeg har fundet en rytme som fungere for mig så derfor vender jeg atter engang tilbage! (;
Malia Admin
Antal indlæg : 36 Join date : 23/08/15 IRL Alder : 27 Bopæl : Silent City
Antal indlæg : 51 Join date : 07/02/16 IRL Alder : 29 Bopæl : Rosenclaw.
Emne: Sv: Fravær - Hazel. Man Feb 29, 2016 10:09 pm
Og så lige en lille shout out til @Athar om at jeg ikke har glemt ham eller glemt vores emner som jeg ser meget frem til at forsætte hvis han ønsker det! (; I hvert fald så svare jeg i morgen (:
Dejligt at se så mange tilmeldte til denne nye side. Vi admins glæder og virkelig til at se jer sprede jeres vinger med kreativitet og spændende plots!
I kan kontakte @Amberle mig, og @Malia omkring FC og jeg er sikker på at @Hazel også gerne skriver dem ind.
Husk at tilmelde jer en gruppe, så i kan få jeres farver. Herefter så er det bare …