Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 New shadowhunter in town [Emne søgning]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katlin

Katlin


Antal indlæg : 7
Join date : 26/02/16
Bopæl : Ravens Night.

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeFre Feb 26, 2016 10:31 pm

Hejsa!

Jeg søger emner til min dejlige Katlin her Smile

Hun kender endnu ikke til det overnaturlige, selvom hun er ved at finde ud af det hele.. lidt af gangen. Hun er pædagog i Ravens Night.
Så måske nogle kender hende der?
Nogle som måske også kunne lære hende lidt mere om, tingene der gemmer sig i skyggerne?

Jeg er frisk på alt Smile
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeMan Feb 29, 2016 6:51 pm

Jeg har en idé :b jeg kunne godt se det sjove i, at en shadowhunter bliver venner med en forbryderisk kamæleon, og så lære om den overnaturlige verden gennem ham (:
Tilbage til toppen Go down
Katlin

Katlin


Antal indlæg : 7
Join date : 26/02/16
Bopæl : Ravens Night.

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2016 9:11 am

Kunne det sagtens, Katlin er ikke så hadsk som andre shadowhunters fordi hun er ny og ikke er opvokset med det Smile
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2016 12:21 pm

Hvordan skal vi tage selve mødet? Skal der være en måde han finder hende på, eller ser hun ham bruge sine magiske evner? (:
Tilbage til toppen Go down
Katlin

Katlin


Antal indlæg : 7
Join date : 26/02/16
Bopæl : Ravens Night.

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2016 2:44 pm

Måske hav egentlig ønskede at slå hende ihjel, men kunne ikke alligevel.. Også blev de venner xD
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeTirs Mar 01, 2016 5:34 pm

Det kan jeg godt arbejde med :b hvem starter og hvor? (:
Tilbage til toppen Go down
Katlin

Katlin


Antal indlæg : 7
Join date : 26/02/16
Bopæl : Ravens Night.

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeOns Mar 02, 2016 6:09 am

Kan jeg lokke dig til det? Evt på en af stierne? Smile
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeOns Mar 02, 2016 4:12 pm

Jo jeg sender et link herinde, når det er klart (:
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitimeOns Mar 02, 2016 5:14 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





New shadowhunter in town [Emne søgning] Empty
IndlægEmne: Sv: New shadowhunter in town [Emne søgning]   New shadowhunter in town [Emne søgning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
New shadowhunter in town [Emne søgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne søgning
» min super duper sjove emne søgning
» Guide: At emne
» Et eller to emne mere?
» Vi skal vist igang! - emne og relationssøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre ting :: Plot&søger-
Gå til: