Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Legeds of Gaia - kladde
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeLør Feb 02, 2019 11:31 pm af Amberle

» Amberles emnesøgning!
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeLør Jan 27, 2018 5:48 pm af Amberle

» spørgsmål (:
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeFre Aug 25, 2017 12:13 am af Nagato

» Emne søgning
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Jun 28, 2016 12:19 pm af Nagato

» a nights work and fun XXX //Firework//
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTors Apr 21, 2016 2:18 pm af Firework

» Kreativ spam :b
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeMan Mar 21, 2016 10:55 am af Nagato

» Et simpelt møde (Athar/Nagato)
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeLør Mar 05, 2016 1:04 am af Nagato

» Søger Relationer!
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 8:09 pm af Katarina

» You need My help? - Athar
min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeFre Mar 04, 2016 3:11 pm af Athar

Statistik
Der er i alt 31 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er testbella

Vores brugere har i alt skrevet 385 indlæg i 63 emner
Top posting users this week
Ingen bruger

 

 min super duper sjove emne søgning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Conrad

Conrad


Antal indlæg : 6
Join date : 08/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : ravensnight

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:04 pm

hej med jer alle sammen jeg vil gerne have nogle emner why? FOR THE GLORY OF SCIENCE OF COURSE

jeg er frisk på alle ideer men for at give jer et omrids af hvad man kan forvente fra good ol' Conrad

han er en warlock som er meget facineret af smerte og død, han har det med at gå rundt på mørke gader i natte livet og tage de dårligere stillede med til sit hjem hvor han nogle gange laver grufulde eksperimenter på dem, andre gange disikere han dem for at lave nye constructs som er væsner der er lavet af en blanding af mange døde mennesker og bragt til live ved magi (tænk frankenstein uden lyn men med magi i stedet) når han ikke gør det plejer han at være en charmerende mand der er yderst aktiv i både kvindelige selskaber og også nyder at undervise folk som en professor.

jeg søger
folk der ser hans synspunkter
folk der er i mod dem
en lærling måske?
en slave måske?

ellers er jeg meget åben for ideer
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:55 pm

Goddawsen (: jeg har et emne forslag, der måske kunne interessere dig (:

Min karakter Nagato, arbejder gennem sin evne med levende såvel som døde væsner, ved hjælp af de chakra stave han kan placere i dem, og en af de aspekter han arbejder med, er mennesker lavet om til dukker, således at de udadtil ligner et normalt og levende væsen, men indeni er det en dukke, installeret med hvad end han syntes var brugbart eller nødvendigt (: jeg tænkte at vores karakterer, kunne mødes og skabe noget monstrøst, hvis de kombinerede hver deres felt med hinanden (:
Tilbage til toppen Go down
Conrad

Conrad


Antal indlæg : 6
Join date : 08/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : ravensnight

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:57 pm

interessant forslag der mester, jeg kunne været meget interesseret i det

nogen ide om hvordan de kommer i kontakt?

de kunne være pennevenner hvor de udvækslede teorier inden for deres forskellige felter ^^
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 12:13 am

Faktisk er det en ret god idé (: de kunne som du siger, have været i kontakt over en hvis tid, og emnet kunne så starte ved, at de gennem deres kontakt har aftalt at mødes, for at vise hinanden noget af deres bedste håndværk, og så kunne de have snakket om, at skabe en form for kombination (: den enes funktionalitet i den andens skaberværk så at sige (: på den måde kunne du få en slave, med mine dukkers angrebs teknikker i, og jeg kunne få en dukke der er levende, og derved spare min chakra når jeg bruger den (:
Tilbage til toppen Go down
Conrad

Conrad


Antal indlæg : 6
Join date : 08/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : ravensnight

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 12:20 am

sure, kunne du ikke lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 12:22 am

Jo da (: jeg smider et link herinde, når det er klart (:
Tilbage til toppen Go down
Conrad

Conrad


Antal indlæg : 6
Join date : 08/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : ravensnight

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 12:32 am

super dude
Tilbage til toppen Go down
Nagato

Nagato


Antal indlæg : 54
Join date : 07/02/16
Bopæl : Hvor end jeg finder plads

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeTirs Feb 09, 2016 1:16 am

Tilbage til toppen Go down
Conrad

Conrad


Antal indlæg : 6
Join date : 08/02/16
IRL Alder : 27
Bopæl : ravensnight

min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitimeOns Feb 10, 2016 10:14 pm

andre der kunne være interesseret?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





min super duper sjove emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: min super duper sjove emne søgning   min super duper sjove emne søgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
min super duper sjove emne søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne søgning
» New shadowhunter in town [Emne søgning]
» Guide: At emne
» Et eller to emne mere?
» Vi skal vist igang! - emne og relationssøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre ting :: Plot&søger-
Gå til: